Zespół agencyjny ulega więc rozbudowie, aby zagwarantować pełnąobsługę nie tylko w Polsce, ale także na trzech dodatkowychrynkach.
- To dla nas wyzwanie i jednocześnie okazja do budowaniatrwałych i biznesowo dojrzałych relacji z tak ważnym dla Agencjiklientem - powiedział Przemek Wojtkiewicz, Senior Account Directorodpowiedzialny za utworzenie i zarządzanie nową strukturą.Regionalne Centrum Obsługi w Warszawie będzie odpowiedzialne zaobsługę najważniejszych marek z portfolio Philip Morris: Marlboro,L&M, Virginia Slims, Parliament oraz She.
- To początek procesu organizacji regionalnych centrówzarządzania dla naszych klientów w Środkowo-Wschodniej Europie.Najwięksi międzynarodowi marketerzy oczekują optymalizacji działańagencji pod każdym względem. Agencje przejmujące funkcje hubówmuszą być do tego świetnie przygotowane. Nasze doświadczenia jużwkrótce przydadzą się także najbardziej ekspansywnym polskim firmom - powiedział Jarek Ziebinski, Chairman & CEO Leo BurnettCentral and Eastern Europe.












