"Nogami w górę, głową w dół" w nowej kampanii Red Bull MOBILE

Bohaterowie nowej wizerunkowej kampanii sieci komórkowej Red Bull Mobile lewitują do góry nogami. W świecie tej marki, każdy może mieć własny mikrokosmos - przekonują pomysłodawcy kampanii z agencji 180heartbeats +Jung v Matt.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pięć kolorowych, nieszablonowych postaci i filmów nowej kampanii ma pokazać potencjalnym klientom, że mimo szarej zimy, Red Bull Mobile nie jest typowym operatorem komórkowym. Również hasło kampanii ich do tego zachęca: "Sieć, która obróci Twoim światem".

Dodatkowo Red Bull Mobile przypomina w kampanii o najniższych abonamentach: 10 GB (bez długiej umowy) i 15 GB (12 miesięcy) - obie za 30 zł.

Działania są prowadzone w internecie i potrwają do końca marca. W ramach zrealizowano 5 filmów, wyreżyserowanych przez Filipa Załuskę oraz kreacji z wykorzystaniem zdjęć wykonanych przez Olę Walków. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny F25.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów