Nokaut.pl na sprzedaż, akcje po 15,5-21,5 zł

Przedział cenowy dla akcji sprzedawanych w ofercie publicznej grupy Nokaut ustalono na 15,5-21,5 zł, podała firma. Oznacza to, że wartość oferty właściciela porównywarki cen Nokaut.pl, może wynieść od 40,29-55,89 mln zł, z czego 26,35 - 36,55 mln zł przypadnie na akcje nowej emisji.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Przedział cenowy akcji Grupy Nokaut SA - czołowego gracza e-commerce w Polsce, właściciela internetowych porównywarek cen – wynosi od 15,5 zł do 21,5 zł. Tym samym wartość oferty może wynieść 40,29 - 55,89 mln zł, w tym wartość akcji nowej emisji 26,35 - 36,55 mln zł. Od dziś do 8 grudnia 2011 trwa budowa księgi popytu oraz zapisy w Transzy Detalicznej. Około 80% oferowanych akcji jest dedykowane inwestorom instytucjonalnym, a pozostała część inwestorom indywidualnym. Główni akcjonariusze zobowiązali się do niezbywania swoich akcji przez 12 miesięcy" - czytamy w komunikacie.

W prospekcie emisyjnym spółka podawała, że wartość nowej emisji ma wynieść 37,5-52,5 mln zł.

Oferta obejmuje łącznie 2.599.500 akcji, w tym 1.700.000 akcji nowej emisji serii C oraz 899.500 akcji istniejących serii A. Cena emisyjna i sprzedaży zostanie podana do publicznej wiadomości 9 grudnia do godz. 9.00, a zapisy w Transzy Dużych Inwestorów odbędą się w dniach 9 - 14 grudnia 2011.

Oferującym jest Dom Maklerski BZ WBK.

Najważniejszym celem emisyjnym ma być sfinansowanie przejęcia serwisów internetowych Skąpiec.pl oraz Opineo.pl. Na ten cel spółka chce przeznaczyć 10-12 mln zł. W 2012 r. wyemituje też dla właścicieli tych serwisów nowe akcje serii D (w cenie takiej samej, jak w ofercie publicznej akcji serii C). Łączna wartość transakcji przejęcia Skąpca to ok. 27,5-29,5 mln zł, a Opineo - 6-7 mln zł. Skąpiec.pl spółka planuje przeznaczyć , zaś na zakup Opineo.pl ok. 6-7 mln zł.

Nokaut zamierza wydać też 18-26 mln zł na zakup i rozwój oprogramowania, 4-7 mln zł na ekspansję rynkową oraz 1-2 mln zł na inne wydatki.

Grupa prognozuje, że w 2012 roku osiągnie przychody na poziomie 21,08 mln zł i zysk netto 6,97 mln zł. Jednak ze względu na planowaną datę przejęcia (kwiecień 2012 roku) dane te nie obejmują wyników przejmowanych podmiotów - Skąpiec.pl i Opineo.pl - za I kw. 2012 roku.

Spółka podała, że jej porównywarka cen Nokaut.pl ma obecnie niemal 3 mln realnych użytkowników, 12 mln ofert i współpracuje z blisko 3.700 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 mld zł.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"