„Now Playing” w jesiennej kampanii Converse

Ruszyła kampania reklamowa butów Converse z zamszowej i skórzanej linii. Akcję przygotowała dystrybuująca je firma AmerSport Group wspólnie z domem mediowym PRO Media House.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania zamszowej i skórzanej linii obuwia Converse przebiega pod hasłami „Now Playing in Suede” i „Now Playing in Leather”, które wskazują na silne związki marki z muzyką.

Akcja - zaplanowana do listopada - obejmuje internet (serwisy muzyczne, rozrywkowe i skierowane do studentów) oraz outdoor (citylighty i siatki wielkoformatowe w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście).

 

grafika

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji