Natalia Ziółkowska specjalizuje się w tematyce gospodarczej, społecznej i kulturalnej. W BiznesInfo prowadziła m.in. programy "Hajs się zgadza", "Rozmowy BiznesInfo" oraz "Kobiety Biznesu". Wcześniej była związana z "Forbes Polska", gdzie zajmowała się tworzeniem treści i realizacją wywiadów z przedsiębiorcami, inwestorami i ekspertami rynku.
W Gońcu odpowiadać będzie za dwa nowe formaty:
– "Nagi Kadr" – cykl intymnych rozmów z ludźmi, których życie naznaczyły przełomowe momenty. Pierwszym gościem programu jest włoski mistrz kuchniErmanno Furlanis, który gotował dla północnokoreańskiego przywódcy Kim Dzong Ila. Odcinek pojawi się w niedzielę, 9 listopada o 18:00, na kanale youtube'owym Gońca.
– "Bez Przesady" – autorski format komentujący najgłośniejsze wydarzenia społeczne, polityczne i popkulturowe.

Dołączenie do Gońca to dla mnie naturalny krok w stronę większej wolności twórczej i odwagi w podejmowaniu tematów. Chcę tworzyć treści, które mają emocje, charakter i prawdziwy wpływ na widza
– Bardzo się cieszę, że do naszego zespołu dołącza Natalia, która poprowadzi dwa zupełnie nowe formaty na naszym kanale. To dla nas początek nowego etapu, który wprowadza nową wrażliwość, szczerość i sposób mówienia o tym, co naprawdę ważne. To również kierunek, którego wcześniej na kanale nie rozwijaliśmy – bardziej osobisty, prawdziwy i bliższy codziennym emocjom widzów – komentuje Maja Urban, szefowa działu wideo w Iberionie.
– Moment, w jakim znajduje się obecnie rynek medialny, jest pasjonujący. Wymaga nieustannego kreowania, otwierania się na nowe możliwości, obserwowania coraz to nowych trendów. Dla nas fundamentalnie ważna jest budowa silnej więzi z naszymi widzami i zaskakiwanie ich coraz ciekawszymi treściami. Natalia Ziółkowska to dla naszej redakcji bardzo duże wzmocnienie – dodaje Janusz Schwertner, redaktor naczelny Gońca.

Nowe programy Natalii Ziółkowskiej będą dostępne na kanale Gońca na YouTube i w serwisie Goniec.pl od listopada.
Wyniki badania Mediapanel za sierpień br. pokazują, że w kategorii informacji i publicystyki ogólnopolskiej (czyli bez treści regionalnych i o pogodzie) portal Goniec przyciągnął 4,25 mln użytkowników, każdego przeciętnie na 5 minut i 44 sekundy.











