„Nowa Europa wchodzi do gry” w kampanii funduszu UniObligacje

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa subfunduszu UniObligacje: Nowa Europa oferowanego przez Union Investment TFI SA. Akcję przygotowały firmy S4, Driim Interactive i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania subfunduszu UniObligacje: Nowa Europa przebiega pod hasłem „Nowa Europa wchodzi do gry”. Reklamy informują o dobrych wynikach osiąganych przez ten fundusz oraz podkreśla jego główne zalety: dywersyfikację geograficzną inwestycji i umiarkowane ryzyko. Ponadto mają budować wspierać wizerunek Union Investment jako firmy aktywnej i oferującej rozwiązania dopasowane do potrzeb różnych klientów Akcja, podobnie jak sam subfundusz, jest skierowana do inwestorów zorientowanych w sytuacji gospodarczej Europy i świata.

grafika

Kampania - rozpoczęta 10 maja, a zaplanowana do końca miesiąca - obejmuje prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Uważam Rze”, „Puls Biznesu”, „Parkiet”, „Bloomberg Businessweek Polska”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Diners Club Magazine”, „Forum”, „Polityka”, „Newsweek Polska”, „Sukces”) oraz internet. Reklamy przygotowała agencja S4, za realizację działań w internecie odpowiada jej dział Driim Interactive, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"