Nowa funkcja w Google pozwoli uniknąć zatłoczonych miejsc

Google wprowadza w wyszukiwarce nową funkcję, która pozwala na śledzenie, ile osób korzysta statystycznie z wybranych lokalizacji. Dzięki temu można wybrać się do siłowni lub popularnej kawiarni w dniach, kiedy tłok jest tam najmniejszy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Nowa usługa została na razie udostępniona w ograniczonym zakresie, a Google poinformował o niej na swoim profilu w serwisie Google+.

Google podkreśla, że funkcja pozwala po wpisaniu w wyszukiwarce wybranej lokalizacji na prześledzenie danych mówiących o tym, w jakich dniach i w jakich godzinach miejsce to jest odwiedzane przez największą liczbę osób. Na podstawie tych informacji użytkownik może wybrać taki termin odwiedzin w danym miejscu, by uniknąć nadmiernego tłoku czy stania w długich kolejkach.

grafika

W rozmowie z serwisem Venture Beat przedstawiciele Google przyznają, że w działaniu nowej funkcji wykorzystywane są dane zbierane przez platformy lokalizacyjne, na przykład Google Maps. Dzięki nim można szybko zaprezentować statystyczne informacje o tym, gdzie i kiedy pojawiają się użytkownicy, którzy mają uruchomioną w swoim telefonie funkcję geolokalizacji.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji