Nowa kampania Chevroleta

GM DAT Polska prowadzi kampanię "Chevroletnie wakacje"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

GM DAT Polska rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem "Chevroletnie wakacje". Kreację przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann - - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska".

Kampania potrwa do końca sierpnia i jest skierowana do osób w wieku 25-55 lat, ze średnim i z wyższym wykształceniem, mieszkających zarówno w mniejszych, jak i w dużych miastach. Ma trafiać do tej grupy docelowej w momencie, gdy spędza ona wakacje. Kampania ma miejsce w magazynach: zarówno motoryzacyjnych, jak i społeczno-politycznych oraz miesięcznikach.

Kolejnym medium reklamującym samochody Chevrolet są nośniki reklamy zewnętrznej, wybrane selektywnie w miejscach letniego wypoczynku, czyli nad morzem, na pojezierzach oraz w górach.

 Pod koniec lipca rozpocznie się też akcja reklamowa w RMF FM - potrwa ona przez sierpień. Kolejna kampania reklamowa zacznie się w drugiej połowie września.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"