Nowa kampania marki Gripex : wielkie poszukiwania Grypy

W drugim tygodniu stycznia 2014r. marka Gripex, należąca do portfolio USP Zdrowie, rozpoczyna kampanię, której celem będzie zobrazowanie, jak Polacy postrzegają Grypę i Przeziębienie. Żartobliwa konwencja i zaangażowanie konsumentów pozwolą sprawdzić, czy Grypa w naszych oczach to kobieta z irokezem czy może mężczyzna o okrągłej twarzy i spiczastym nosie. Akcję rozpocznie uruchomienie aplikacji konkursowej umożliwiającej stworzenie portretu pamięciowego najczęstszych zimowych chorób.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sezon zimowy zmusza do stawienia czoła grypie i przeziębieniu. Marka Gripex stanie w pierwszym szeregu tej walki rozpoczynając kampanię „Wielkie poszukiwanie Grypy i Przeziębienia”. Walka poprzez ośmieszenie choroby i obnażenie naszych wyobrażeń na jej temat potrwa do lutego 2014r.

Już w pierwszym tygodniu stycznia 2014 roku na stronie internetowej www.portretgrypy.pl wystartuje interaktywny konkurs Gripex, który umożliwi Polakom stworzenie własnego portretu pamięciowego Grypy. W pierwszej fazie kampanii internauci w oparciu o swoje doświadczenia, będą mogli zilustrować tę uciążliwą chorobę z przymrużeniem oka. Czy Grypa ma twarz okrągłą czy chudą i zawziętą? Czy jej oczy są małe czy wybałuszone? A może ma spiczasty nos i irokeza? Te i inne cechy pozwolą zidentyfikować Grypę i Przeziębienie. Na podstawie najczęściej wskazywanych odpowiedzi, z dużą dokładnością i jeszcze większą dawką poczucia humoru, opublikowany zostanie najbardziej powszechny portret pamięciowy przeciętnej choroby. Najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone.

- Tegoroczna kampania w żartobliwy i angażujący sposób pozwoli nam sprawdzić, jak Polacy postrzegają grypę, czy potrafimy na nią spojrzeć z dystansem czy może jest dla nas straszna i przerażająca – mówi Monika Gąska, Product Manager USP Zdrowie – Marka podejmuje w ten sposób problem w zabawnej, prześmiewczej konwencji odwrotu od grypy, który jest możliwy, gdy mamy w zanadrzu skuteczny lek – dodaje Monika Gąska.

Kampania potrwa do kwietnia 2014r. i oprócz kanałów Digital, obejmie radio i telewizję. Koncept kreatywny przygotowały agencje Unlimited oraz MSL Social Hive. Realizacją zajęła się Connectmedica. Działania PR prowadzi MSLGROUP a zakupem mediów zajmie się dom mediowy Starcom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów