Nowa kampania reklamowa Delecty

14 lutego br. rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa ciast w proszku marki Delecta z linii "Duża Blacha"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to pierwszy etap kampanii wizerunkowej pod hasłem "Delecta, cieszmy się sobą!", związanej z nowym pozycjonowaniem marki.

Działania reklamowe dla ww. linii obejmą emisję 15 i 30 sekundowych spotów w wybranych stacjach telewizyjnych (tj. TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVP3, Tele5), wspartą  działaniami niestandardowymi na łamach prasy kobiecej (Naj, Moje Gotowanie, Pani Domu, Przyjaciółka - sponsoring rubryk kulinarnych i przepisów, inserty produktowe) i handlowej.

Celem kampanii, która potrwa do 27 marca br. jest rozpoczęcie procesu budowy  nowego wizerunku dla marki Delecta jako marki rodzinnej, oraz wzrost świadomości marki wśród konsumentów. Grupę docelową stanowią kobiety w wieku 25-45 lat, lubiące piec, otwarte dla nowości, dla których kluczową wartością w życiu jest rodzina.

Kreację przygotowała Agencja Reklamowa Red8, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa