Od tego wydania okładka miesięcznika będzie drukowana na lakierowanym, błyszczącym papierze. Jej odświeżony, bardziej nowoczesny projekt przygotował dyrektor artystyczny „Poradnika Domowego” Andrzej Przygodzki. Wiodącym tematem numeru, który od środy będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy, są święta wielkanocne.
„Poradnik Domowy” w nowej odsłonie dostępny będzie na rynku od środy. Cena za wydanie podstawowe wyniesie 2,99 PLN. Wersja z dodatkiem (książeczka z horoskopem) kosztować będzie 3,99 PLN. Dostępne będą też wersje z innymi dodatkami, m.in. z formami do ciasta.

Nowy numer „Poradnika Domowego” wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (m.in. na antenie TVP, TVN oraz Polsatu), w Radiu Złote Przeboje, czasopismach Agory oraz w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach. Spoty reklamowe przygotowało studio BadiBadi, natomiast media zakupił Starlink.











