Nowa propozycja PIA

Polonia Indoor Advertising rozciąga sieć na górskie i nadmorskie lokale.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

– Coraz więcej Polaków wyrusza latem w góry lub nad morze. W tym czasie kontakt z tradycyjnymi mediami słabnie, choć wielu reklamodawcom zależy na dotarciu ze swoją ofertą do wybranych grup konsumentów. Idealnym miejscem na to są nadmorskie i górskie lokale, które goszczą licznych turystów – mówi Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising, agencji na rynku reklamy wewnętrznej, która przygotowała dla swych partnerów specjalny pakiet wakacyjny.

Pakiet obejmie 60 nowych restauracji, pubów i klubów. M.in. sieć lokali Sphinx, Paparazzi i Mercer’s w takich miejscowościach jak m.in. Chałupy, Hel, Jastarnia, Jastrzębia Góra, Jurata, Władysławowo i Zakopane. - Każdego roku przyjeżdżają tutaj miliony turystów z Polski i z zagranicy. Tego lata ma być jeszcze lepiej. Ostatnie sondaże mówią, że na wakacje uda się jedna trzecia naszych rodaków. W poprzednim sezonie na wczasy wybrał się co piąty Polak. Wśród nich dominują osoby młode, z dużych miast i o wysokich dochodach, a więc najbardziej atrakcyjna dla reklamodawców grupa docelowa – przypomina Andrej Modic i dodaje: - Ten profil idealnie pokrywa się z przekrojem turystów, którzy będą gościć w lokalach objętych naszą siecią nośników.

Z najnowszych badań, jakie na zlecenie Polonia Indoor Advertising, przeprowadził instytut badawczy Mareco Polska wynika, że prawie 80 proc. populacji odwiedzających lokale gastronomiczne jest w wieku 15-39 lat. Blisko 23 proc. odbiorców ma wyższe wykształcenie, 28 proc. średnie, a kolejne 27 proc. jest w trakcie nauki. Pod względem przynależności do poszczególnych grup społeczno-zawodowych, dominują uczniowie i studenci (25,2 proc.), pracownicy umysłowi, specjaliści i przedstawiciele kadry zarządzającej (21,9 proc.), ale nie brakuje też pracowników handlu i usług (18,6 proc.). – Prawie 40 proc. osób spędzających czas w restauracjach, pubach, klubach i kinach ma kontakt z reklamą wewnętrzną. To bardzo dobry wynik, na który składa się kilka istotnych czynników – dodaje Andrej Modic.

– Wyobraźmy sobie, że kobieta poprawia fryzurę i makijaż w toalecie w jednej z nadmorskich restauracji. To świetny moment, by zwróciła uwagę na zamieszczoną przy lustrze reklamę kosmetyku, np. do stylizacji włosów. Osadzenie komunikatu reklamowego w tym właśnie kontekście nie jest przypadkowe – wyjaśnia Andrej Modic. Reklama wewnętrzna (indoor media) zamieszczana jest bowiem w wyselekcjonowanych lokalizacjach, w których znajduje się wybrana grupa docelowa, a jej bliski kontakt z indoorowym przekazem, który nie jest zagłuszany przez inne komunikaty, trwa dłużej niż w przypadku innych mediów.

Z wakacyjnego pakietu Polonia Indoor Advertising będą korzystać m.in. firmy telekomunikacyjne, kosmetyczne, portale młodzieżowe oraz producenci napojów chłodzących.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji