Nowa szefowa marketingu w Superstacji

Od listopada br. Superstacja ma nowego dyrektora marketingu.Została nim Katarzyna Tatarkiewicz. Poprzedni szef marketinguSławomir Nawrot zdecydował się odejść z firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Tatarkiewicz marketingiem zajmuje się od 10 lat.Dotychczas pracowała już w mediach, m.in.: w Polskim Radiu,Wydawnictwie Bauer-Weltbild Media i Sport Klubie, a także wagencjach reklamowych i PR. Jest absolwentką UniwersytetuWarszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.

Do działu marketingu Superstacji od listopada br. dołączyłarównież Joanna Piekarska, która podjęła pracę na stanowiskuspecjalisty ds. marektingu. Piekarska zatrudniona była wcześniej wPZU Życie i PZU SA w Biurze Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu(od 2005 roku jako kierownik zespołu sponsoringu i prewencji).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"