Nowa twarz w RMF FM

Anna Jupowicz-Ginalska przeszła do radia RMF FM z Neolit Media.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Od 19 października 2005r. Anna Jupowicz-Ginalska rozpoczyna pracę w dziale public relations RMF FM.

Anna Jupowicz-Ginalska do tej pory pracowała dla Domu Brokerskiego Neolit Media, gdzie zorganizowała Biuro Prasowe, koordynowała działania promocyjne i działania o charakterze media relations.

"Rozstaliśmy się w bardzo przyjaznej atmosferze, szanujemy tę decyzję", mówi Piotr Czajkowski, Dyrektor Generalny i Członek Zarządu Neolit Media. "Jeszcze nie wiemy, kto zastąpi Annę Ginalską na tym stanowisku, wkrótce uruchomimy proces rekrutacyjny i będziemy kontynuować ten kierunek działań PR. Do czasu zatrudnienia na tym stanowisku nowej osoby, za koordynację i funkcjonowanie całego Biura będę odpowiadał osobiście", dodaje Czajkowski.

Zakres obowiązków Anny Jupowicz-Ginalskiej w RMF FM ma być ustalony w ciągu najbliższego miesiąca.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji