Nowa Zelandia z nietypową kampanią społeczną na temat wypadków drogowych

Kampanią "Belt up. Live on" nowozelandzka rządowa agencja do spraw transportu chce przekonać mężczyzn do zapinania pasów bezpieczeństwa w samochodach. Ich brak jest często przyczyną poważnych obrażeń w wypadkach drogowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcja skupia się na pokazaniu, że zapinanie pasów bezpieczeństwa w autach powinno być obowiązkiem każdego pasażera i kierowcy auta.

Na serii plakatów mężczyźni z dumą pokazują ślady po pasach, które im uratowały życie w wypadkach. Jak wskazują autorzy kampanii, to właśnie w grupie mężczyzn w wieku 20-40 lat jest najwięcej osób, które nie dbają o zapięcie pasów w czasie podróży. Billboardy pojawiły się w miastach Nowej Zelandii.

grafika
grafika
grafika
grafika

Na potrzeby kampanii powstał również spot, w którym bohater dzieli się swoim doświadczeniem z kraksy, w której uniknął poważniejszych uszkodzeń ciała dzięki temu, że miał zapięte pasy. Na stronie internetowej akcji zainteresowani odbiorcy mogą podzielić się swoimi historiami z przeżytych wypadków samochodowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów