Nowe logo firmy Sonos pulsuje naśladując dźwięk

Nowy znak graficzny przygotowany dla firmy Sonos pulsuje przy przewijaniu myszką. - Chcieliśmy osiągnąć efekt rozchodzenia się dźwiękowej fali - tłumaczą twórcy logo z firmy Bruce Mau Design.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Logo zostało przygotowane na zamówienie firmy Sonos zajmującej się wytwarzaniem bezprzewodowych głośników.

Zaprojektowana przez studio Bruce Mau Design grafika, w której tle występuje wiele drobnych linii dzięki złudzeniu optycznemu sprawia, że podczas przewijania myszką wydaje się pulsować. W ten sposób powstaje wizualne wrażenie koncentrycznego rozchodzenia się dźwięku w przestrzeni.

Twórcy logo z kanadyjskiej firmy przyznają, że choć zamierzali opracować znak graficzny oddający dynamiczny charakter klienta związany z przekazywaniem dźwięku, to końcowy efekt powstał przypadkiem. - Chcieliśmy oddać efekt rozchodzenia się dźwiękowej fali, nie sądziliśmy jednak, ze wypadnie to tak dobrze - przyznają.

grafika

Opracowanie nowego logo jest częścią kampanii Sonosa związanej z odświeżeniem marki. Osiągnięty przez projektantów dynamiczny efekt sprawił, że znak graficzny szybko stał się popularny w internecie osiągając viralowy efekt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"