Nowe logo, marki oraz system rezerwacyjny – sieć Best Western podsumowuje 2016 rok

Lokalny rozwój, zmiany w skali globalnej oraz duże oczekiwania względem nadchodzących dwunastu miesięcy. Best Western, największa na świecie rodzina hotelowa, podsumowuje mijający rok, a Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję, zdradza swoje oczekiwania względem oddziału sieci w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

70 lat innowacji

Rok 2016 upłynął Best Western pod znakiem okrągłej, siedemdziesiątej rocznicy funkcjonowania firmy, która z nieformalnej sieci hoteli polecających się wzajemnie odwiedzającym, stała się marką rozpoznawalną i cieszącą się renomą na całym świecie. Do jednych z najważniejszych wydarzeń należą znaczące inwestycje w innowacje technologiczne, m. in. usprawniający przepływ informacji interfejs Two-Way i nowy silnik rezerwacyjny, a także nowa, globalna, w pełni responsywna strona internetowa. W 2016 roku wprowadzono także nowe logo i rozpoczęto implementację nowej identyfikacji graficznej.

Zmiany w skali globalnej

W październiku sieć Best Western wykonała odważny krok i przedstawiła koncepcję SureStay Hotels – rewolucyjną w branży hotelarskiej franczyzę typu „white label”. Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) i SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – sieć zapewni właścicielom obiektów jeszcze więcej możliwości. Równolegle firma wprowadziła duże zmiany w zakresie nowych marek z portfolio Best Western. W ostatnich miesiącach mijającego roku ogłoszono podpisanie pierwszego obiektu Executive Residency w Afryce, pierwszego obiektu pod szyldem GLō w Azji,  a jeszcze w grudniu w Turcji gości zacznie przyjmować pierwszy hotel Vib w Europie.

Lokalny rozwój

Ostatnich dwanaście miesięcy to także intensywny rozwój sieci na rynku polskim. W Polsce Best Western proponuje gościom 25 hoteli w rożnych miastach i regionach kraju. W marcu wprowadzona została marka BW Premier Collection, „soft brand” zrzeszający wysokiej jakości niezależne hotele. W czerwcu pod szyldem Best Western zaczął funkcjonować Hotel Jurata, pierwszy obiekt Best Western na półwyspie helskim. Podpisano także umowy dotyczące nowych hoteli, w których trwają obecnie prace związane z wejściem w struktury sieci.

– Jestem zadowolona z rozwoju Best Western w Polsce – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję. – Nasza pozycja jest stabilna i ugruntowana. Rozwijamy się w ramach marek obecnych już na rynku, ale jesteśmy też blisko podpisania umowy dotyczącej pierwszego hotelu Vib w Polsce. Byłby to drugi hotel pod tym szyldem w całej Europie – dodała.

Co przyniesie 2017?

W planach największej na świecie rodziny hotelowej na nadchodzące miesiące jest przede wszystkim dalszy rozwój w Polsce, zakładający włączenie w struktury sieci od 6 do 10 nowych hoteli. Na 2017 rok zaplanowano m.in. otwarcie obiektów w Sulejowie, Katowicach czy Zakopanem. Sieć zamierza również wprowadzić nową wersję lokalnej strony internetowej, która oparta zostanie na innowacjach i rozwiązaniach wdrożonych w ramach nowej strony globalnej. W planach na 2017 rok jest także intensyfikacja działań zmierzających w kierunku utrzymania wysokich standardów jakości.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"