Justyna Lorenc została kierownikiem ds. badań i analiz - tonowe stanowisko w wydawnictwie. Przez ostatnie pięć lat JustynaLorenc zajmowała się badaniami tytułów prasowych będących wportfolio Axel Springer Polska. Jest absolwentką SGH, ukończyłatakże studia podyplomowe z dziedziny badań marketingowych naUniwersytecie Jagiellońskim.
Filip Szczepański objął stanowisko zastępcy dyrektora handlowegow dziale reklamy "PB". Z mediami związany jest od ośmiu lat. Do"Pulsu Biznesu" przyszedł z "Życia Warszawy", gdzie przez dwa latabył dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń. Wcześniej pracował m.in. wwarszawskim Radiu Kolor, przez pierwsze cztery lata jako accountmanager, później dyrektor handlowy. Do biura reklamy dołączył również Damian Woźnicki. Będzie pracowałw grupie key accountów. Ostatnie 4 lata spędził w Axel SpringerPolska, gdzie pracował najpierw jako handlowiec, później jako szefjednej z grup sprzedaży. Wprowadzał na rynek m.in. "Fakt" i"Dziennik". Wcześniej przez 9 lat pracował w Media Express gdzieprzeszedł przez wszystkie szczeble kariery w biurze reklamy.












