Nowe pismo z krzyżówkami

Oxford nowy miesięcznik dla szaradzistów

masz
masz
Udostępnij artykuł:

27 stycznia Wydawnictwo Phoenix Press wprowadza nowy tytuł dla szaradzistów "OXFROD".

Oxford adresowany jest do osób czerpiących satysfakcję z rozwiązywania bardziej wymagających krzyżówek i zabaw logicznych. Są to osoby lepiej wykształcone, z większych miast, zamożniejsze, w grupie wiekowej 30 – 64 lata. Prace nad wprowadzeniem tytułu poprzedzone były wnikliwą analizą rynku, tytułów konkurencyjnych oraz badaniami fokusowymi z potencjalnymi odbiorcami.

Cena egzemplarzowa to 3,20 zł, cena reklamy na IV okładce to 3500 zł, 1/1 str. wewnętrzna 1100 zł, format A4, ilość stron 48 + 4.

Oxford zawiera zabawy i krzyżówki klasyczne jak również krzyżówki niespotykane dotąd w polskich tytułach – m.in. krzyżówka japońska, panoramiczna swatka. Dodatkowo wszystkie szarady mają oznaczony stopień trudności.

Wprowadzeniu tytułu towarzyszy kampania reklamowa w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (media plan przygotowała agencja Carat Polska) oraz reklama w tytułach prasowych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele