Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty 2 nowe formy reklamy, które są istotnym poszerzeniem dotychczasowych możliwości Komunikatora Tlen.pl.
'Banner rotacyjny' w oknie rozmowy pozwala w trakcie doby emisji bannera wyświetlić jednemu użytkownikowi Komunikatora Tlen.pl więcej niż 1 kreację (maksymalnie 4). Określić można: kolejność kreacji, odstępy w rotacji kreacji.
Doświadczenia pierwszych emisji bannera rotacyjnego pokazały, że ten "zabieg": a) poprawia skuteczność kampanii mierzoną CPC, b) umożliwia zakomunikowanie większej ilości "atutów" oferty, c) wzmaga zaangażowanie użytkowników i pobudza do ponownego zapoznania się z treścią reklamy. "Bannerowe <
>, wieloetapowe zagadki, pytania i odpowiedzi, kreacje różnych wymiarów... Sami jesteśmy niezmiernie ciekawi kreatywności agencji, którą ma sprowokać ta poszerzona oferta" - dodaje Michał Brański, Dyrektor ds. Marketingu w portalu o2.pl.

Portal o2.pl rozpoczął również sprzedaż 36-godzinnych 'Pakietów weekendowych' reklamy w Komunikatorze Tlen.pl w formie bannera w oknie rozmowy.











