Celem magazynu jest efektywne przekazanie informacji nt. firmyPolpharma i jej produktów, budowa relacji partnerskich zfarmaceutami oraz wsparcie działań trade marketingowych firmy narynku w Polsce.
- Magazyn ten uzupełnia serwis edukacyjny Polpharmy kierowanydotychczas do pacjentów, lekarzy i farmaceutów. Dodatkowo tworzynowoczesną platformę komunikacji ze środowiskiem farmaceutycznym -informuje Artur Schab, trade marketing manager w firmiePolpharma.W miesięczniku znajdują się porady dotyczące prowadzenia apteki,artykuły specjalistyczne umożliwiające rozwój zawodowy farmaceutom,prezentacje najnowszych informacji ze świata medycyny i farmacji,jak również praktyczne porady z dziedziny zdrowia i urody. "Farmacja Praktyczna" dystrybuowana jest w formie direct mailingudo wszystkich aptek w Polsce.

Concept Publishing jest liderem rynku customer publishing(magazynów firmowych) w Polsce. W chwili obecnej realizuje ponad 20projektów wydawniczych o łącznym nakładzie przekraczającym 8 mlnegz. rocznie. W najbliższym miesiącu wydawnictwo planujewprowadzenie na rynek sześciu nowych tytułów.











