Nowy magazyn dla programistów już na rynku

Dziś do sprzedaży trafił pierwszy numer dwumiesięcznika "MagazynTYPO3", poświęconego jednemu z najbardziej zaawansowanych naświecie darmowych systemów CMS TYPO3. Wydawcą pisma jest firma EMIAOutsourcing Solutions.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

"Magazyn TYPO3" przeznaczony jest dla programistów i ludzi zbranży IT, zwłaszcza dla webdeveloperów, programistów php,webmasterów i osób odpowiedzialnych za tworzenie stroninternetowych. W tytule znaleźć można informacje dotyczącekonfiguracji, działania, możliwości rozbudowy, rozwoju oraz nowościsystemu TYPO3. Objętość pisma wahać się ma między 80 a 100 stron(pierwszy numer liczy ich 80).

Dwumiesięcznik sprzedawany jest w dwóch wersjach: papierowejdystrybuowanej za pomocą salonów Ruchu i Empik oraz elektronicznejdostępnej w e-Kiosku, skąd bezpłatnie można było ściągnąć numerzerowy. Według danych wydawcy pobrano 1,2 tys. egz. wydaniazerowego. - Zaskakująca liczba pozytywnych opinii od czytelnikóworaz duże zainteresowanie prenumeratą wskazała nam, że wybórtematyki pisma i sposób przygotowania był właściwy - komentujeIlona Twardowska, wydawca "Magazynu TYPO3".

Nakład pierwszego numeru dwumiesięcznika wynosi 2 tys. egz., zczego 500 sztuk trafi do prenumeraty redakcyjnej. Docelowo wydawcachce zwiększyć nakład pisma, ale będzie to zależeć od wynikówsprzedaży premierowego wydania.

Cena okładkowa tytułu wynosi 29,90 zł, a taniej można go kupić wprenumeracie (wydawca przygotował kilka jej wersji, np. pakiet zwydaniem papierowym i elektronicznym). Do każdego numeru pismadołączona będzie płyta CD, zawierająca aplikacje, moduły,narzędzia, paczki instalacyjne systemu TYPO3 oraz oprogramowanieprzydatne w pracy webdeveloperów.

Redaktorem naczelnym "Magazynu TYPO3" został Daniel AndrzejCiunkiewicz, dotychczas manager projektów TYPO3, programista,wdrożeniowiec i szkoleniowiec z zakresu funkcjonalności tegosystemu, a także felietonista publikujący artykuły w czasopismach ina portalach branżowych. Zespół redakcyjny dwumiesięcznika liczysześć osób, których wspiera czterech stałych współpracowników.

Debiut pisma wsparty jest działaniami promocyjnymi na branżowychstronach internetowych i na forach o tej tematyce.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online