Nowy "Motor"

23 sierpnia ukazał się nowa wersja tygodnika "Motor"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od dzisiaj w sprzedaży dostępny jest odmieniony tygodnik "Motor". Najważniejsza zmiana to cena. Nowy Motor ukazuje się w promocyjnej cenie 1 złoty (wcześniej 2,70zł) i w nakładzie 300 tysięcy egzemplarzy. Wydawca zakłada początkową sprzedaż w wysokości około 100-110 tysięcy.

Zmienia się także zawartość merytoryczna i szata graficzna, gdzie nowy layout został opracowany przez Dorotę Kaletę (dyrektor kreatywny).

Wejście nowego Motoru będzie wsparte intensywną kampanią promocyjną obejmującą tytuły Wydawnictwa Bauer, telewizję (TVP, Polsat, TVN, TVN TURBO), radio (RMF) oraz punkty sprzedaży. Kreację opracowała agencja Happy Hours, za zakup mediów odpowiada Mediaedge:CIA.

Motor jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat. Cena pierwszego numeru Motoru wynosiła - 1 złoty.

Motor informuje o premierach nowych modeli, przeprowadza testy porównawcze aut dostępnych na polskim rynku, pisze także o samochodowych fascynacjach. Jednocześnie jednak ułatwia czytelnikowi poruszanie się w świecie motoryzacji: informuje o dostępnych kredytach, ofertach firm ubezpieczeniowych, zmianach przepisów ruchu drogowego. Doradza, jak naprawiać drobne usterki, gdzie kupować samochody używane. Wszystkie materiały zamieszczane w Motorze będą robione w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu