– Przedsiębiorcy bardzo często pytają nas, czy skorzystanie z usług takich, jak faktoring czy monitoring będzie miało wpływ na ich relacje z Klientem, który na przykład zalega z płatnością faktur. Staramy się zawsze podkreślać, że dzięki monitoringowi należności w przypadku opóźnienia w płatnościach przeprowadzamy dokładną diagnozę przyczyn powstania opóźnienia. Dlatego nasze działania pozwalają zachować dobre relacje z rzetelnymi Kontrahentami. Przykładamy wielką wagę do etyki i jakości świadczonych przez nas usług, a także do ochrony danych osobowych – wyjaśnia Milena Stańczyk, Specjalista ds. Marketingu w Idea Money S.A. Faktor obala „mit małego świata” podkreślając, że zawsze warto trzymać rękę na pulsie finansów swojej firmy w myśl haseł: „Świat jest mały, ale za duży na dłuższy postój, na lot w ciemno, czy wreszcie dla pieniędzy w przestworzach”. – W myśl tych koncepcji powstały nasze nowe linie produktowe. Każda z nich dedykowana jest jednej usłudze i zupełnie jak linia lotnicza przenosi pasażera z punktu A do punktu B, tak i Linie Idea Money doprowadzą Klienta do celu, jakim jest osiągnięcie tego, czym dla niego jest sukces biznesowy – dodaje Milena Stańczyk.

Strona główna www.ideamoney.pl w przejrzysty sposób przedstawia rozwiązania dla przedsiębiorstw oraz zapewnia łatwy dostęp do wszystkich produktów podzielonych na trzy kategorie: Linię F (Faktoring), Linię M (Monitoring) i Linię W (Windykacja). Wygodę korzystania ze strony zwiększa zastosowanie technologii RWD, umożliwiającej przeglądanie jej zawartości na urządzeniach mobilnych.
Głównym zadaniem nowego serwisu jest przekazanie potencjalnemu Klientowi (zarówno temu zdecydowanemu na faktoring czy windykację, jak i dopiero poszukującemu optymalnych rozwiązań dla swojej firmy) wszystkich niezbędnych informacji o usłudze w sposób maksymalnie jasny i przejrzysty. Na każdej stronie produktowej użytkownik ma możliwość szybkiego skontaktowania się z doradcą Idea Money poprzez wypełnienie krótkiego formularza. Oprócz przeglądu oferty w serwisie znalazły się informacje o wartościach, jakimi kieruje się zespół Idea Money, biuro prasowe oraz aktualności.

Za koncepcję komunikacji oraz realizację serwisu www odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Public Bridge.
dostarczył
infoWire.pl











