Nowy szef marketingu Hortexu

Tomasz Leszko został dyr. marketingu w Hortex Holding

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tomasz Leszko, dotychczas category manager w farmaceutycznym koncernie US Pharmacia, objął stanowisko dyr. marketingu w firmie Hortex Holding SA. Będzie odpowiedzialny za całokształt strategii marketingowej, w tym planowanie strategii oraz budżetów marketingowych i nadzór nad ich realizacją, relacje z agencjami oraz politykę medialną i PR konsumencki informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska".

Leszko zastąpił na tym stanowisku Joannę Bujarską-Ciszek, która objęła stanowisko dyr. marketingu segmentu mrożonek w firmie Hortex Holding. Zmiany w strukturze działu marketingu podyktowane są rozwojem kluczowych grup produktów, tj. soków i mrożonek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele