Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu wyniosła 445 tys. osób, co przełożyło się na 5,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Talk-show na antenie Polsatu oglądać można w soboty o godz. 16.50, począwszy od 9 czerwca br.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-hyzy-w-programie-cztery-wesela-i-podroz,7171445403190913a ##
Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich śledziło 352 tys. osób, drugi - 462 tys. widzów, a trzeci - 523 tys.

Polsat w paśmie nadawania nowego projektu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. „Teleexpress” oraz audycje związane z mundialem w Rosji (w tym transmisje meczów) osiąga 17,10 proc. udziału. Druga jest TVP2 (gł. „Słowo na niedzielę”, „Na dobre i na złe” i transmisje z mundialu - 8,64 proc.), a czwarty - TVN („Domowe rewolucje” i „Projekt Lady” - 4,76 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat zajmuje miejsce czwarte.
„Emsi na tropie” to najważniejsza nowość Polsatu w letniej ramówce. Projekt prowadzi Małgorzata Cecherz, która w każdym odcinku wraz ze swoimi gośćmi rozmawia na inne kontrowersyjne tematy społeczne.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-projektu-lady-trzeci-sezon-hitem-tvn,7171443229152897a ##











