Nowy typ badań w GfK Polonia

GfK Polonia chce badać efektywność działań PR-owo-sponsoringowych

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Instytut GfK Polonia wprowadza metodologię badawczą, za pomocą której możliwe będzie zbadanie efektywności działań PR-owo-sponsoringowych, które do tej pory nie podlegały pomiarom i wycenie. Metoda ta łączy w sobie zarówno ilościowe, jak i jakościowe spojrzenie na wizerunek marki/firmy. Wskaźnik ilościowy pochodzi z badania opinii publicznej, natomiast badanie jakościowe obejmuje m.in. analizę zawartości mediów - podał Media&Marketing Polska.

- Metodologia ta z powodzeniem jest już stosowana przez instytut GfK na innych rynkach, w Polsce jest nowością - powiedział Maciej Siejewicz, public affairs & communications manager w GfK Polonia. Jego zdaniem metodologia ta jest bardzo istotna dla rozwoju rynku usług PR, którego projekty do tej pory nie były w żaden zaawansowany sposób wyceniane i mierzone. Badanie to będzie płatne, a jego realizacja odbywać się będzie na zamówienie konkretnej firmy.

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?