Nowy tytuł motoryzacyjny

22 listopada pojawi się pierwszy numer miesięcznika "Auto Technika Motoryzacyjna".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Magazyn jest kontynuacją najstarszego polskiego czasopisma o samochodach „Techniki Motoryzacyjnej” i zamierza wypełnić lukę między tytułami z segmentu popularno-motoryzacyjnego a prasą branżową skierowaną do specjalistów.

„Auto Technika Motoryzacyjna” zamierza stać się jednym z czołowych pism na rynku prasy motoryzacyjnej. Pomocną w osiągnięciu tego celu ma być dobrze dobrana zawartość oraz renoma poprzedniego tytułu.

- Celem wydawniczym jest osiągnięcie przez nas pozycji pisma, które przez swoją niepowtarzalną formułę i zakres tematyczny będzie odgrywało w branży motoryzacyjnej przewodnią i opiniotwórczą rolę – mówi Jerzy Dyszy, redaktor naczelny nowego miesięcznika.

Redakcja liczy na swoich poprzednich czytelników, ale zamierza również przyciągnąć nowych – przede wszystkim kadrę kierowniczą z wyższym wykształceniem, przedsiębiorców i inżynierów o ponad przeciętnych dochodach, a także osoby pracujące w branży motoryzacyjnej i miłośników samochodów.

Zawartość magazynu została starannie wyselekcjonowana. Poza tradycyjnym przekazaniem informacji o nowościach na rynku, pismo wprowadzi swych czytelników w tajniki technologiczne, eksploatacyjne czy bezpieczeństwa jazdy.

- Zamierzamy analizować wszelkie kwestie związane z motoryzacją, przy czym osią naszego zainteresowania będą problemy techniczne z zakresu badań i teorii, konstrukcji, technologii, produkcji oraz eksploatacji i serwisu aut. Nie obca również będzie nam tematyka ubezpieczeniowa, prawna i finansowanie zakupu samochodów dla firm, a także technologie paliw i chemii motoryzacyjnej – dodaje Jerzy Dyszy.

Ponadto przewidziane są działy: naukowy, pojazdów specjalnych, konstrukcji nietypowych, konstrukcji sportowych oraz samochodów użytkowych (którym stosunkowo mało miejsca poświęca się w istniejących magazynach branżowych). O historii przypominać będą kolumny poświęcone kalendarium i prezentacjom dawnych rozwiązań technicznych.

Magazyn „Technika motoryzacyjna”, póĄniej „Auto Technika Motoryzacyjna” – ukazywał się w latach 1951-2001 i był pierwszym powojennym polskim pismem motoryzacyjnym. Powołany został przez Naczelną Organizacje Techniczną, początkowo jako kwartalnik, już w roku 1953 był miesięcznikiem. Pismo to uchodziło za skarbnicę wiedzy dla wielbicieli samochodów oraz dla specjalistów z tej dziedziny i przez dziesięciolecia stanowiło najpoważniejsze krajowe Ąródło informacji o branży motoryzacyjnej.

Pierwszy numer „Auto Techniki Motoryzacyjnej” ukaże się 22 listopada 2005 r.

Cena numeru – 7, 90 zł

Zespół: Redaktor naczelny - mgr inż. Jerzy Dyszy, publicysta motoryzacyjny, od końca lat 80. członek zespołu tygodnika „Motor” Zastępca red. nacz. – mgr inż. Bartosz Zienkiewicz, przez ostatnie 3 lata dziennikarz tygodnika „Motor” Współpracownicy: grupa ekspertów z różnych dziedzin motoryzacji (technicy, specjaliści od marketingu, finansów itp.), a także najbardziej doświadczeni dziennikarze motoryzacyjni.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji