Nowy wizerunek lodów Zielona Budka za mln zł

Nowy logotyp, opakowania i odświeżona oferta mrożonych deserów - tonajważniejsze zmiany w ofercie lodów Zielona Budka.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem odmienionego znaku graficznego firmy nadaljest jej nazwa. Wyróżnia ją nowoczesna stylistyka oraz eleganckiepołączenie kolorów zielonego i złotego.

Producent lodów projektując nowe opakowania postawił napraktyczność. Część produktów dostępna będzie także w foliowychopakowaniach. Nową oprawę zyskały tegoroczne nowości produktoweZielonej Budki w segmentach produktów impulsowych ( na patyku) ifamilijnych, jak i lody dostępne w sprzedaży w poprzednim sezonie.Nowością na opakowaniach są tabelki z wartościami odżywczymi ikalorycznymi oraz opis składu każdego z lodów ZielonejBudki.

Koszt zmiany wizerunku i produkcji nowych opakowań szacowany jestna około 1 milion złotych.

Za zmianę wizerunku marki odpowiadają cztery agencje, którychnazw nie ujawniono.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu