Nowy zespół w strukturze instytutu GfK Polonia

Z początkiem maja rozpoczął działalność zespół Geomarketing Research & Consulting, wydzielony z działu Custom Research GfK Polonia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowy zespół będzie zajmował się dostarczaniem oprogramowania umożliwiającego przestrzenne analizy danych na mapach cyfrowych, wykonywaniem gotowych analiz, sprzedażą map cyfrowych oraz sprzedażą danych szacujących potencjał nabywczy konsumentów na poziomie ulicy, kodu pocztowego, gminy, powiatu lub dowolnie zdefiniowanego obszaru.

W ofercie znajdą się analizy geomarketingowe umożliwiające mapowanie stref zasięgu dla sklepów/centrów handlowych, obliczanie potencjału rynku dla wybranych obszarów oraz analizy sprzedaży i potencjału rynków regionalnych na zlecenie firm zewnętrznych.

Dostarczane dane umożliwią także optymalizację regionów sprzedaży, tworzenie cyfrowych map tematycznych, tworzenie i mapowanie baz danych, szacowanie atrakcyjności inwestycyjnej, sprzedażowej i marketingowej obszarów działania klienta oraz analizę rozlokowania konsumentów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji