Kampania obejmie telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7), prasę kobiecą, poświęconą tematyce zdrowia i gotowaniu (m.in. "Claudia", "Olivia", "Lubię gotować", "Przyjaciółka", "Tina", "Pani Domu") oraz prasę handlową. Równolegle z działaniami reklamowymi będą także prowadzone akcje promocyjne - adresowane do detalistów oraz konsumentów. Kampania potrwa do końca marca.
Spot Cenosu - będący kontynuacją reklamy telewizyjnej z wiosny 2004 roku - przedstawia apetyczne, urozmaicone potrawy, przyrządzone na bazie kasz z oferty Cenos: sałatkę z kaszy pęczak, czerwone papryki faszerowane kaszą gryczaną, pieczeń z duszonymi warzywami i kaszą jęczmienną. Lektor uprzejmym, uwodzicielskim głosem zachęca do ich spróbowania. Kreacja z reklamy telewizyjnej znajduje rozwinięcie w reklamach prasowych, które oprócz zdjęć smakowicie wyglądających dań, zawierają także przepisy na ich przyrządzenie.

"W naszej najnowszej kampanii pokazujemy potrawy przygotowane w oparciu o kaszę Cenos, bo chcemy tym sposobem zachęcić konsumentów, żeby odkryli kaszę na nowo! Powodem jest nie tylko niepowtarzalny smak tych potraw, ale także urozmaicenie i wzbogacenie codziennej diety w cenne dla zdrowia wartości, które zawiera kasza" - powiedział Tomasz Rzeźnik z firmy CENOS.
Równolegle z działaniami reklamowymi będą także prowadzone akcje promocyjne. W czasie trwania kampanii do każdego opakowania 4x100 g kaszy gryczanej, kaszy wiejskiej, ryżu białego oraz parboiled, Cenos załącza w prezencie notesiki magnetyczne na lodówkę .
Promocję przygotowano także dla detalistów. Przy zakupie 8 zgrzewek kaszy i ryżu Cenos otrzymują oni szklaną deskę do krojenia. Jeśli kupią 36 zgrzewek - otrzymają 24-częściowy komplet sztućców, a zamówienie 72 zgrzewek będzie premiowane kompletem sztućców oraz nierdzewnymi puszkami do przechowywania kaszy i ryżu.











