„Odkryj nowy wymiar” w kampanii De’Longhi

W prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa ekspresów do kawy De’Longhi. Akcję pod hasłem „Odkryj nowy wymiar De’Longhi” przygotowały firmy Maxus Global i Estoria.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa ekspresów do kawy De’Longhi podkreśla, że są one całkowicie automatyczne, a przez to wygodne w obsłudze. Poszczególne przekazy w akcji – prowadzonej pod wspólnym hasłem „Odkryj nowy wymiar De’Longhi” – reklamują modele Primadonna Avant, Ecam 23.450 i Ecam 23.450S. Kampania ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku ekspresów De’Longhi i wzrost ich sprzedaży.

grafika

Akcja jest prowadzona w prasie (magazyny opiniotwórcze, luksusowe i o tematyce wnętrzarskiej), internecie (m.in. Google.pl, Onet.pl, Ceneo.pl, Nokaut.pl, Facebook) oraz punktach sprzedaży (POS TV), a w okresie przedświątecznym obejmie też telewizję (m.in. stacje TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne z pakietu At Media). Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Maxus Global, a działania public relations prowadzi Agencja Estoria.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów