Nowa strona jest podzielona na siedem działów: wiadomości,prawo, ekonomia, firma, pieniądze, praca i nieruchomości. Pojawiłysię na niej ekonomiczne i prawne informacje z ostatniej chwili,wprowadzono sekcję najczęściej czytane artykuły, jest też więcejzajawek redakcyjnych blogów. Zniknęło natomiast lewe boczne menu,dostęp do artykułów z dziennika możliwy jest teraz przez nowepoziomie menu.
- Witryna pozostaje stroną internetową papierowej'Rzeczpospolitej'. W jej założeniu jest jednak publikacjaposzerzonych treści w stosunku do wersji drukowanej - mówi namMichał Prysłopski, dyrektor serwisu.
Nowy layout Rp.pl został przygotowany przez studio graficznedziennika. Czuwał nad nim Bartosz Krzyżyniak, dyrektor artystyczny"Rzeczpospolitej".
Poprzednia zmiany w serwisie internetowym "Rzeczpospolitej"miały miejsce w marcu br., gdy wprowadzono m.in. nową szatęgraficzną i zajawki komentarzy publicystów gazety.












