Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Jest Crunchips, jest impreza!”. Koncepcja kreatywna polega na wyeksponowaniu różnych zdarzeń, które są ze sobą tak nierozłączne jak skojarzenie marki Crunchips z dobrą zabawą ze znajomymi.
W pierwszej z serii spotów promowane są Crunchipsy o smaku papryki. W kolejnej odsłonie w mediach pojawi się krótsza wersja filmu wspierająca nowe, street foodowe smaki Crunchipsów: Burger oraz Azjatycki ostry sos, które właśnie pojawiły się w sprzedaży. Spoty emitowane są w telewizji oraz serwisach VoD.
Wcześniej zaczęły się aktywności w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram i Snapchat. Na najbliższe tygodnie zaplanowano m.in. kontynuację akcji „Wjazd na chatę” czyli odwiedziny vlogera Jacka Gadzinowskiego u najbardziej niepokornych youtuberów (m.in. IsAmU, Maciek Dąbrowski), działania związane z Euro2016 oraz konkursy z nagrodami.

Strategię i kreacją kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja SMG Mediavest, a za obsługę marki Crunchips w mediach społecznościowych odpowiada SMG LiquidThread.











