PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Asics wprowadza do oferty ekologiczną kolekcję odzieży i butów
Asics wprowadza do oferty ekologiczną kolekcję odzieży i butów
Lidl sprzedaje kolekcję odzieży z własnym logo
Lidl sprzedaje kolekcję odzieży z własnym logo
„Ubrania pełne dobrej energii” w reklamach Outhorn (wideo)
„Ubrania pełne dobrej energii” w reklamach Outhorn (wideo)
Lockdowny pomogły Answear.com, sprzedaż w I kwartale wzrosła o 82 proc.
Lockdowny pomogły Answear.com, sprzedaż w I kwartale wzrosła o 82 proc.
Answear nie boi się ekspansji Zalando i Amazona. „Lockdown będzie działać na naszą korzyść”
Answear nie boi się ekspansji Zalando i Amazona. „Lockdown będzie działać na naszą korzyść”
4F wprowadza pierwszą kolekcję promowaną przez Roberta Lewandowskiego
4F wprowadza pierwszą kolekcję promowaną przez Roberta Lewandowskiego
Ralph Lauren wprowadza usługę wynajmu swoich produktów
Dastan Logistics, Kubenz i Recman z zarzutami od UOKiK. Podejrzenie fałszowania składu odzieży
Dastan Logistics, Kubenz i Recman z zarzutami od UOKiK. Podejrzenie fałszowania składu odzieży
W styczniu przez internet kupiliśmy 44 proc. tekstyliów, odzieży i obuwia
Grupa CCC dzięki e-commerce bez spadku wpływów, rentowność gorsza przez wyprzedaże
Grupa CCC dzięki e-commerce bez spadku wpływów, rentowność gorsza przez wyprzedaże
Grupa LPP: wpływy z e-commerce 111 proc. w górę, w sklepach stacjonarnych spadek o 42 proc.
LPP: wpływy z e-commerce 86 proc. w górę, dwie trzecie e-zakupów w mobile’u
Answear.com wejdzie na giełdę. Chce pozyskać 65 mln zł na rozwój oferty, nowe rynki i marketing
Answear.com wejdzie na giełdę. Chce pozyskać 65 mln zł na rozwój oferty, nowe rynki i marketing
Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z „odkupieniem win”
Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z „odkupieniem win”
Answear.com z 263 mln zł wpływów i 18 mln zł zysku EBITDA w br., średnie zamówienie za 224 zł
Answear.com z 263 mln zł wpływów i 18 mln zł zysku EBITDA w br., średnie zamówienie za 224 zł
Grupa LPP: w trzecim kwartale wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, mniejszy zysk
Wpływy grupy LPP z e-commerce 123 proc. w górę, 31 mln zł straty w drugim kwartale
Kolekcje Retro Future i Monogram odzieży Bytom z reklamami w Muzeum Narodowym (wideo)
Kolekcje Retro Future i Monogram odzieży Bytom z reklamami w Muzeum Narodowym (wideo)
Sklep internetowy DeeZee z grupy CCC wprowadza do oferty ubrania damskie
Sklep internetowy DeeZee z grupy CCC wprowadza do oferty ubrania damskie
Anna Lewandowska reklamuje kolekcję treningową 4F (wideo)
Lidl reklamuje „wielką wyprzedaż” odzieży i artykułów przemysłowych (wideo)
Lidl reklamuje „wielką wyprzedaż” odzieży i artykułów przemysłowych (wideo)
Adidas: wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, 25 proc. mniej na marketing i sklepy
Adidas: wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, 25 proc. mniej na marketing i sklepy
W drugim kwartale wpływy LPP 21 proc. w dół, e-commerce ze wzrostem o 123 proc.
Bonprix.pl z 946 mln zł wpływów i 46 mln zł zysku, w pierwszej fazie epidemii przychody 50 proc. w dół
Bonprix.pl z 946 mln zł wpływów i 46 mln zł zysku, w pierwszej fazie epidemii przychody 50 proc. w dół
LPP ze spadkiem wpływów o 35 proc. i 362 mln zł straty, e-commerce 120 proc. w górę
Sprzedaż odzieży Top Secret zmalała w maju o połowę także w internecie
W kwietniu sprzedaż prasy i książek zmalała o prawie 30 proc., e-commerce w ciągu miesiąca 28 proc. w górę
W maju wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 381 proc., w całym roku mają przekroczyć 2 mld zł
Grupa LPP: w sklepach stacjonarnych wpływy zmalały o 52 proc., w kwietniu e-commerce 270 proc. w górę
LPP: liczymy na to, że w ciągu miesiąca zakończymy negocjacje i otworzy większość sklepów w galeriach
Wizaz.pl liderem przed Elle.pl, mocno w górę Vogue.pl i Ladome.info (TOP10 stron o modzie i urodzie)
LPP odstępuje od umów najmu 29 proc. powierzchni sklepów w Polsce. „Rzeczywistość handlowa będzie zupełnie inna”