Discovery Media Polska to marka stworzona w ramach DiscoveryPolska do prowadzenia sprzedaży czasu reklamowego kanałówtelewizyjnych. Discovery Media Polska prowadzi sprzedaż czasureklamowego stacji z własnego portfolio: Discovery Channel, AnimalPlanet, Discovery Science, Discovery Civilisation oraz dla CartoonNetwork.
Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi klientów napodejście Discovery Media Polska, w tym zwłaszcza na elastycznośćprowadzonych działań. Oferty tworzone są indywidualnie dokonkretnych potrzeb i oczekiwań klientów, a wszystkie kanały zobsługiwanego portfolio dają wspaniałe możliwości kreatywnego iskutecznego dotarcia do grupy docelowej.
<<Claim kampanii brzmi "Elastyczna w całej rozciągłości",doskonale obrazując możliwości, jakie daje współpraca z DiscoveryMedia Polska" - komentuje Dyrektor Kreatywny Front Design, ŁukaszNapora.

Media zaplanowały domy mediowe Guideline i MindshareInteraction. Mindshare Interaction odpowiada także za skład iprzygotowanie do emisji kreacji internetowych.











