Telewizja Polska rozpoczęła wielką kampanię wizerunkową najchętniej oglądanego polskiego programu informacyjnego - "Wiadomości".
Hasło kampanii - "Najchętniej oglądane".
Pierwsze spoty reklamowe, autopromocyjne, pojawiły się pod koniec kwietnia w TVP1.
W maju kampania swoim zasięgiem objęła radio (Radio Zet, RMF FM), outdoor (1000 nośników na których prezentują się Kamil Durczok, Dorota Gawryluk i Krzysztof Ziemiec) oraz prasę ("Rzeczpospolita", "Wprost", "Polityka" i "Forum").
Kampanię, która potrwa do połowy czerwca, przygotował dział marketingu TVP. Media zaplanował Zenith Media.
Przypomnijmy, że w I kwartale 2005 roku "Wiadomości" oglądało średnio 5,6 mln widzów, mniej o 425 tys. niż rok wcześniej.
I 2005Total Individuals16-4916-49 mProgram AMRSHR %SHR %SHR %TELEEXPRESSTVP15 984 53751,65%42,91%42,27%WIADOMOSCITVP15 629 65335,90%30,49%27,61%FAKTYTVN3 827 34025,68%24,00%29,73%WYDARZENIAPolsat2 940 03920,60%22,47%19,65%PANORAMATVP22 685 05520,29%15,09%13,59% I 2004Total Individuals16-4916-49 mProgramChannelAMRSHR %SHR %SHR %TELEEXPRESSTVP16 139 94351,17%42,96%44,31%WIADOMOSCITVP16 054 32038,75%32,44%29,13%FAKTYTVN4 277 85828,80%27,71%34,06%PANORAMATVP22 287 20817,45%13,06%11,87%INFORMACJEPolsat1 976 56014,45%15,98%12,97%












