Ogilvy&mather wygrywa przetarg na obsługę Decathlonu

Agencja Ogilvy&mather wygrała przetarg na obsługę full service sieci marketów sportowych Decathlon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ogilvy&mather wygrywa przetarg na obsługę Decathlonu

Przedmiotem przetargu była kompletna strategia komunikacji oraz zintegrowany ze strategią pomysł na platformę kreatywną. Agencja zajmie się kompleksową obsługą klienta - od klasycznej komunikacji ATL po działania w digitalu.

Pierwszą kampanią wprowadzającą nowy format będzie kampania w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie.

- Urzekło nas bardzo dobre przygotowanie strategiczne ze zrozumieniem naszych potrzeb i wyzwań, a także świeży pomysł na rozwiązania kreatywne, które będą wyróżniać Decathlon w swojej kategorii – komentuje Wojciech Kozłowski, communication manager firmy.

Ostatnią kampanię reklamową marki „Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu” przygotowała agencja PZL przy współudziale OTO Film, Orka, Halo Productions i MullenLowe MediaHub. W pierwszej odsłonie akcji wykorzystano motyw uprawiania sportu w lesie. Koncept kreatywny zeszłorocznej świątecznej kampanii, ilustrującej kroki przybliżające do Bożego Narodzenia, przygotowała agencja K2. Ta sama firma zrealizowała kampanię promocyjną programu edukacyjnego klienta „Powrót na trening”.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu