Premierowe odcinki siódmej odsłony „Efektu domina” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 11.30, począwszy od 8 marca 2020 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 764 tys. widzów, co przełożyło się na 6,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 887 tys. osób.

TVN w czasie emisji „Efektu domina 7” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która m.in. transmituje msze święte, co przekłada się na 13,58 proc. udziału. Druga jest TVP2 (5,09 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada Polsat (4,72 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN jest liderem rynku. W grupie 16-49 stacja zajmuje miejsce drugie.
„Efekt domina” to program pokazujący problemy z jakimi zmagają się najbardziej pokrzywdzeni przez los ludzie. Przedstawia kilka akcji pomocowych inicjowanych przez Kulczyk Foundation. Każda z nich wiąże się działaniami infrastrukturalnymi, które przez kolejne lata służą bohaterom przedstawionym w programie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dominika-kulczyk-przekaze-20-mln-zl-na-walke-z-koronawirusem,7170731486120065a ##











