„Kabaret na żywo 6” na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 21.05, w okresie od 3 marca do 5 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,58 mln osób, co przełożyło się na 11,60 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-superpsa-edukacyjny-program-polsatu-704-tys-widzow,7171076519938177a ##
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek nowej serii. Oglądało go 1,93 mln osób.

Dla porównania, czwartą edycję „Kabaretu na żywo” pokazywaną wiosną ub.r. śledziło 1,79 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału w 4+, 14,67 proc. w 16-49 oraz 14,71 proc. w 16-59. Oznacza, że kabaretowy program stracił 210 tys. oglądających.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-spiewajmy-razem-all-together-now-polsat-trzeci,7171081489406081a ##
Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 6” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 14,82 proc., nadająca w tym czasie gł. reality-show „Sanatorium miłości” i program „To był rok!”. Trzeci był TVN (6,72 proc.; gł. „MasterChef Junior” i filmy fabularne), a czwarta - TVP2 (3,74 proc.; pasmo filmowe).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był liderem rynku.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach szóstej edycji kabaretowego cyklu wyniosły 16,29 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-superhit-festiwal-2019-program-nina-terentiew-kto-wystapi,7171076388021889a ##











