Udział HGTV w rynku telewizyjnym w maju 2019 roku wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do maja 2018 roku wynik ten zwiększył się o 38 proc. Wówczas stacja ta zajmowała trzecie miejsce.
Z pierwszej na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,43 proc. i wyniósł 0,65 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., uzupełnia Polsat Play (po spadku z drugiej pozycji). Wynik tego kanału zmalał o 2,56 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-maj-2019-tvp-sport-liderem,7171053733386369a ##
Na ósmej lokacie (po awansie z dziewiątej) znalazła się Kuchnia+, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 68,75 proc. do 0,11 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Active Family, który spadł z pozycji 8. na 11. Jego wynik zmalał o 32,53 proc. do 0,06 proc. Stacja ta nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znajduje się od maja ub.r. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w maju br. zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,01 proc., po spadku o 4,79 proc.
Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem maja ub.r. spadł o 1,42 proc. do 0,70 proc.), a podium uzupełnia Polsat Play (do góry o 7,03 proc. do 0,53 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 96,08 proc. do 0,10 proc., zanotowała Kuchnia+. W tym ujęciu najwięcej straciło Lifetime - było to 39,13 proc. do 0,03 proc.).











