„The story of my life” wygrało z konkurencją. 6,01 mln zł z reklam

Nowy program „The story of my life” gromadził średnio 1,60 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego talk-show był liderem rynku telewizyjnego w 4+ i drugi w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 6,01 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„The story of my life” wygrało z konkurencją. 6,01 mln zł z reklam
Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan; fot. Rochstar

Talk-show „The story of my life - Historia naszego życia” nadawany był w Polsacie w piątki po godz. 22.00, w okresie od 2 marca do 6 kwietnia br. Średnia oglądalność wszystkich pięciu odcinków nowego projektu wyniosła 1,60 mln widzów, co przełożyło się na 13,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-polsat-zadowolona-ze-startu-wiosennej-ramowki-bardzo-dobrze-oceniamy-nowe-pozycje ##

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,96 mln osób.

grafika

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP1, która nadawała wtedy gł. filmy fabularne, co dało jej 12,08 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy; 8,86 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. serial „Krąg podejrzanych”; 4,54 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-taniec-z-gwiazdami-osma-edycja ##

Również wśród widzów w grupie 16-59 Polsat był pierwszy. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajęła miejsce drugie za TVN.

grafika

Wpływy reklamowe z pierwszej edycji programu wyniosły 6,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„The story of my life - Historia naszego życia” to talk-show stworzony przez holenderską firmę produkcyjną Talpa i emitowany przez RTL4. W Polsce za jego produkcję odpowiada Rochstar. Formuła programu polega na tym, że w każdym odcinku inna para młodych celebrytów dowiaduje się jak będzie wyglądać ich życie na starość. W tym celu uczestnicy zostają ucharakteryzowani na osoby starsze o 20-30 i 40-60 lat. Następnie gospodarz talk-show przeprowadza z nimi rozmowę na temat jak się czują po tej metamorfozie, oraz jak postrzegają siebie oraz swój związek, gdy są odpowiednio o 20-30 i 40-60 lat starsi.

Polską edycję programu prowadzi dziennikarka prasowa i telewizyjna Katarzyna Montgomery. Gośćmi pierwszej edycji nowego talk-show Polsatu były takie duety, jak: Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan, Lena i Jan Klimentowie, Dorota i Radosław Liszewscy, Julia Wieniawa i Antoni Królikowski oraz Dorota i Czesław Mozilowie. Każdy z pięciu odcinków programu poświęcony był jednej parze.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-wyjdz-za-mnie-reality-show-polsatu-950-tys-widzow ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+