23 października na antenie telewizyjnej "Jedynki" pojawił się nowy serial komediowy "Okazja", który zastąpił nadawany od 1999 roku sitcom "Lokatorzy".
Jednak jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research "Okazja" notuje zdecydowanie słabsze wyniki niż “Lokatorzy”.
W niedziele wieczory (około 18.30) "Okazję" ogląda w TVP 1 średnio 2737349 widzów.
DataAMRAMR %SHR %18-12-200530704828,57%20,88%11-12-200525841947,22%17,70%04-12-200522028536,15%15,18%27-11-200525954377,25%18,06%20-11-200529831818,33%20,79%13-11-200533606729,39%21,75%06-11-200528466907,95%19,12%30-10-200524486036,84%17,20%23-10-200525677377,17%18,79%średnia27373497,64%18,84%
W podobnym czasie, rok temu (w niedzielę około 17.35) "Lokatorów" oglądało 4 665 211 widzów. Total IndividualsDateAMRAMR %SHR %19-12-20045 697 72515,72%39,70%12-12-20044 725 32313,04%32,83%05-12-20045 044 29113,92%36,14%28-11-20045 495 31715,16%37,04%21-11-20045 830 05316,09%39,56%14-11-20045 172 10414,27%35,20%07-11-20045 051 04713,94%34,28%31-10-20044 687 07812,93%35,51%24-10-20043 724 28510,28%31,98%17-10-20044 484 48212,37%35,98%10-10-20043 701 65310,21%29,08%03-10-20043 474 6819,59%34,27%19-09-20043 271 8619,03%33,97%Średnia4 665 21112,87%35,23%












