Dźwięki z browaru reklamują piwo Okocim Jasne Okocimskie (wideo)

Do emisji trafiła kolejna reklama piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) z serii pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dźwięki z browaru reklamują piwo Okocim Jasne Okocimskie (wideo)

Bohaterem nowego spotu jest piwowar Paweł Zych, piwowar od 25 lat, który opowiada o specyficznych dźwiękach rozbrzmiewających w browarze, w którym produkowane jest piwo Okocim. Spot podkreśla znaczenie niuansów mających wpływ na jakość piwa.

W reklamie prezentowany jest flagowy wariant promowanego piwa - Jasne Okocimskie.

 

Poprzedni spot z kampanii opowiadał o wymrażaniu piwa, a we wcześniejszym promowany był Okocim Radler Truskawka.

Akcja jest realizowana w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internecie.

Kreację reklam zajęła się agencja reklamowa Upside, produkcją spotów - dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa