Jest to pierwsza tego typu akcja skierowana do par. Celem projektu jest nie tylko zaangażowanie kobiet, ale również zaktywizowanie ich partnerów, wzajemne inspirowanie oraz wspieranie w walce o ładną sylwetkę.
W bieżącym wydaniu "Olivii" (nr 7/2010) ogłoszony został nabór do akcji. Ze zgłoszeń napływających do redakcji zostanie wybranych 10 par (półfinalistów), które chcą nie tylko schudnąć, ale również zmienić swój styl życia.
W sierpniu pary te otrzymają zaproszenie na bezpłatne, weekendowe warsztaty, podczas których spotkają się z dietetykami, psychologiem i trenerem. Zostanie dla nich przygotowany program dietetyczny, będą zaopatrzeni w naturalne suplementy diety i rozpoczną dwumiesięczne odchudzanie.
Na 3 zwycięskie pary czekają wyjątkowe nagrody oraz profesjonalna sesja zdjęciowa, która zostanie opublikowana na łamach "Olivii".

Akcja "Jak chudnąć to We Dwoje" promowana jest w tytułach własnych Marquard Media Polska. Patronat nad akcją objął Sankom i Body Clinic. Partnerem akcji jest Dietican.











