OMI Media House wspiera debiut marki Smart Bee Club

Na polskim rynku debiutuje Smart Bee Club, marka adresowane dla dzieci, która łączy w swoich produktach walory edukacyjne z zabawą przy wykorzystaniu Augmented Reality, w modelu subskrypcyjnym. Jej ambasadorami są Fizzy i Beezy. Debiut marki wspiera agencja OMI Media House.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Smart Bee Club to internetowy klub naukowy z zestawami eksperymentów dla dzieci i ich rodziców. Buduje on społeczność dzieci otwartych na nowe technologie, rozumiejących świat i niebojących się go zmieniać.

Jest to zabawa, w trakcie której Fizzy i Beezy (ambasadorzy marki) pokazują  oblicze dziedzin STEM (science, technology, engineering, math).

Jest to duet niesfornych i żądnych wiedzy dzieciaków, które objaśniają zjawiska w przystępny sposób. Występują zarówno w materiałach marketingowych, jak i w animacjach przeplatających instrukcje. Użytkownicy mogą zrobić sobie z nimi zdjęcie dzięki dedykowanej aplikacji wykorzystującej rozszerzoną rzeczywistość.

Wraz z zestawami eksperymentów naukowych co miesiąc subskrybenci otrzymują pakiet dodatków, takich jak karta do AR, kolekcjonerskie gadżety oraz dostęp online do animowanych filmów, ilustrowanych instrukcji i ciekawostek rozwijających wiedzę.

Za wsparcie debiutu marki na polskim rynku odpowiada OMI Media House. Zadaniem agencji było opracowanie spójnej, wyróżniającej się tożsamości i komunikacji marki już od samego startu. Począwszy od nazwy zostały opracowane: identyfikacja wizualna, tone of voice, claim, animowane filmy promocyjne i produktowe oraz reklamy digital. OMI Media House było również wsparciem w projektowaniu zawartości na stronę internetową marki.- Misja założycielek Smart Bee Club była jasno określona: chciały zmienić jakość postrzegania nauki przez dzieci, z trudnego–na czadowy.​Oprócz swojego głównego zadania: edukacji, klub wychodzi naprzeciw nowym technologiom, by komunikować się w dobrze znanej dzieciom przestrzeni, czyli w cyfrowym świecie​ - mówi Ola Misiura, creative director OMI.

Produkt jest adresowany do rodziców i dzieci w wieku wczesnoszkolnym, by podnieść atrakcyjność przyswajania wiedzy w kreatywny sposób. Propaguje odkrywanie świata nauki w doświadczalny sposób oraz wspólnie spędzony rodzinny czas.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online