On Board PR wypromuje markę Baileys

Agencja On Board PR wygrała przetarg na całościową obsługę marki Baileys z portfolio Diageo Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach pierwszego projektu konsultanci z On Board są odpowiedzialni za opracowanie i wdrożenie kampanii promującej launch limitowanej edycji likieru Baileys w nowej butelce zaprojektowanej przez Philipa Treacy’ego, znanego projektanta kapeluszy.

Za realizację projektu z ramienia On Board PR odpowiedzialny jest zespół konsultantów z działu Retail & Entertainment, prowadzonego przez Tomasza Lisa.

Projekt jest realizowany w ramach umowy ramowej. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów