Klienci decydujący się na skorzystanie z narzędzia mają otrzymać szeroki zasięg dla przekazu wideo, obecność na ekskluzywnej powierzchni premium, dostęp do jakościowych danych o kampanii oraz dotarcie do wybranych grup docelowych. Oferta Onet Ads daje również możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo oraz możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.
Onet Ads jest skierowane do wszystkich przedsiębiorstw realizujących swoje działania marketingowe w kanale wideo – agencji i domów mediowych oraz dużych, średnich oraz małych firm. Klienci decydujący się na skorzystanie z platformy mogą w szybki i bezpieczny sposób dotrzeć do milionów użytkowników, dzięki sile synergii Onetu i innych serwisów z portfolio Ringier Axel Springer Polska, m.in.: Newsweeka, Forbesa, Przeglądu Sportowego Onet, Noizza, Business Insidera, Faktu, Medonetu czy Ofeminin. Otrzymują również możliwość targowania, ze względu na płeć, wiek i zainteresowania użytkowników/czek, dzięki dostępowi do jakościowych danych. Oferta Onet Ads oferuje także unikalną możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo, jak również możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tatawdomu-onet-wiktor-zborowski-tomasz-sekielski-krzysztof-zalewski-radoslaw-pazura-przemyslaw-saleta-damian-michalowski-krzysztof-jankes-jankowski,7169649097869441a ##
„Jesteśmy po testach pierwszych Klientów, którzy bardzo dobrze oceniają łatwość w użyciu i intuicyjność platformy. Onet Ads jest świetną propozycją zarówno dla firm, które dysponują większymi, jak i mniejszymi budżetami. Nasze narzędzie umożliwia samodzielne konfigurowanie kampanii wideo, ale cały proces jest wspierany przez ekspertki i ekspertów RAS Polska, aby zapewnić naszym partnerom najlepsze doświadczenia” – mówi Łukasz Skawiński, dyrektor departamentu Advertising Product &Platforms w Ringier Axel Springer Polska.
Onet Ads oferuje przyjazne i łatwe w użyciu środowisko do konfigurowania, monitoringu i rozliczania kampanii wideo. Kilka kliknięć wystarczy, aby przygotować kampanię i emitować swój przekaz reklamowy we wszystkich serwisach RASP, włączając w to stronę główną Onetu oraz formaty premium – do tej pory zarezerwowane wyłącznie dla sprzedaży bezpośredniej. Ustawiając kampanię można wybrać jej parametry, m.in.: targetowanie, częstotliwość kontaktu z reklamą, czas trwania kampanii czy określenie poziomu budżetu. Onet Ads gwarantuje transparentną strukturę cenową i realizację kampanii bez kosztów pośredników technologicznych.

Powstanie platformy Onet Ads jest efektem pracy interdyscyplinarnego zespołu, składającego się z ekspertów i ekspertek w obszarach: tworzenia i wdrażania produktów reklamowych, zarządzania projektami oraz opracowywania procesów.











