W serwisie eurosport.onet.pl będą zamieszczane materiały dostępne obecnie na stronach sportowych Onetu i Eurosportu: informacje, artykuły, wywiady i komentarze, a także treści wideo. Na stronie miesięcznie ma pojawiać się ok. 5 tys. materiałów.
Od 27 sierpnia na eurosport.onet.pl będą przekierowywani użytkownicy obecnych stron sportowych Onetu oraz serwisu eurosport.pl. W czerwcu br., kiedy trwało Euro 2012, te pierwsze witryny zanotowały 5,7 mln użytkowników i 212 mln odsłon, a ten drugi - 515 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane). Eurosport.pl działa od 3,5 roku.
- Łącząc najsilniejszą sportową marką telewizyjną w Polsce, czyli Eurosport, oraz czołową krajową markę internetową - Onet, chcemy stworzyć największy serwis o tematyce sportowej w Polsce - deklaruje Krzysztof Świergiel, dyrektor zarządzający Eurosport Polska. - Prowadzimy politykę współpracy z silnymi partnerami i staramy się ich pozyskiwać w różnych obszarach. Dzięki projektowi z Eurosportem użytkownicy Onetu otrzymają najatrakcyjniejszą i podaną w najnowocześniejszej formie ofertę sportową. Nowy serwis będzie miał lepszą rangę, atrakcyjność merytoryczną i wizerunkową, a także zdecydowanie większy zasięg - przekonuje Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.

Eurosport i Onet podkreślają, że w związku ze startem eurosport.onet.pl nie planują żadnych zmian personalnych w swoich redakcjach sportowych. Nowy serwis będzie przygotowywać ogółem 27 dziennikarzy i redaktorów. Redakcja sportowa Onetu i redakcja internetowa Eurosportu będą pracować osobno, ale regularnie uzgadniać najważniejsze kwestie. Ostatecznie za cały serwis jako wydawca będzie odpowiadać Onet, którego biuro reklamy zajmie się sprzedażą reklam na stronie.











