OnetBanery - rewolucja w reklamie internetowej

Wczoraj miała miejsce premiera nowego narzędzia reklamowego portalu Onet.pl - OnetBanery.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

- OnetBanery stanowią przełom na światową skalę w ofercie samoobsługowych produktów reklamowych. OnetBanery to bardzo prosty i innowacyjny system, dzięki któremu reklamodawcy mogą samodzielnie zaprojektować swój baner reklamowy  oraz za-planować i zrealizować własną kampanię reklamową na stronach portalu Onet.pl. Nowe narzędzie umożliwia emisję reklam (OnetBanerów) w kanałach tematycznych portalu, po bardzo atrakcyjnych cenach - czytamy  w komunikacie portalu. 

Onetbanery oferują  narzędzie AdGen:  specjalny kreator, dzięki któremu użytkownik może samodzielnie stworzyć dowolny baner w oparciu o gotowe motywy graficzne. Korzystanie z kreatora nie wymaga od użytkownika zaawansowanych umiejętności czy wiedzy z dziedziny projektowania graficznego. Mechanizm dostarcza wszystkich niezbędnych narzędzi do wykreowania reklamy – począwszy od różnych rodzajów, kolorów i wielkości czcionek użytych w hasłach reklamowych, przez wiele propozycji graficznych reklamy, aż po animacje i akcenty, które zostaną umieszczone na banerze.

- Nasze wieloletnie doświadczenie podpowiedziało nam, ze powinniśmy skupić się na jak najstaranniejszym opracowaniu nowej oferty skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw. Główną cechą dobrych pomysłów jest prostota: u nas  reklamodawca sam może zadbać o przygotowanie przekazu reklamowego oraz zaplanować i przeprowadzić kampanię. Pragnę podkreślić, że proces odbywa się bez udziału pośredników i przy bardzo atrakcyjnej ofercie cenowej. Już teraz, przy uruchomieniu produktu przygotowaliśmy promocyjny koszt zakupu systemu OnetBanery.Reklamodawca ma możliwość wyboru kanałów tematycznych w Onet.pl oraz regionów lub miast w Polsce, gdzie będą wyświetlać się jego reklamy. Mechanizm umożliwia ustalanie dowolnego budżetu dziennego kampanii, którego wysokość  wpływa na częstotliwość wyświetlania się reklam zleceniodawcy; reklamodawca płaci za emisję 1000 banerów (CPM-Cost per Mille) - wyjaśnia Monika Bartołd – Bluszko, odpowiedzialna za promocję produktu.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP